پمپ و توربین محوری

هدف از این بخش بررسی مسایل طراحی توربین ها و پمپ های محوری است.

این دسته از ماشین های آبی برای هد های پایین و دبی های بالا طراحی می شوند. نوع مقاطع در این ماشین ها عموما ایرفویل شکل است. اما از نظر تئوری این امر در مقایسه با حالت طراحی ضخامت ثابت،تاثیر چندانی در بازدهی ماشین نداشته و گاهی رای سادگی ساخت از روش ضخامت ثابت استفاده می شود.

اهمیت طراحی ایرفویل شکل در مقاومت در برابر کاویتاسیون می باشد.

در این بخش از روند ظراحی بخش اول طراحی پمپ و توربین محوری ارائه شده است. قبل از مشاهده ی این گزارش، توصیه می شود آشنایی با انواع توربین را مطالعه فرمایید.

دانلود گزارش شیوه ی طراحی پمپ و توربین محوری – بخش اول

 

توربین محوری
پمپ-توربین-محوری

‫2 دیدگاه ها

  1. دستتون درد نکنه.ولی اگه میشه کاملتر و بیشتر باشه خیلی بهنر میشه.اخه یه بخشی از پروژه کارشناسیم در مورد پمپ های محوری اگه مطلب بیشتری دارید برام ایمیل کنید.یا علی

  2. واقعا عالی بود.ولی اگه میشه کاملتر و بیشتر باشه خیلی بهنر میشه.اخه یه بخشی از پروژه کارشناسی ارشدم در مورد پمپ های محوری اگه مطلب بیشتری دارید برام ایمیل کنید.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا